Tisdag

Hello!
Idag var det jättekul på dagiset! Dom är så trevliga och roliga och prata med, alltså personalen :p Hundarna är också trevliga. Sonia óch fick bada två hundar idag. Ludde - Shih tzu och Balou - kinesisk nakenhund. Det var jättekonstigt att bada nakenhunden, det var ju lixsom inget hår man kunde tvätta heheoch han stod och skakade jättemycket, stackarn. Bilder kommer senare, måste ladda batterierna.
Idag är det dans, men jag har verkligen ingen lust! Jag älskar att dansa, men jag är så himla trött och jag gjorde illa foten ganska mycket idag så det gör lite ont.
Nu måste jag göra mat, så vi ses sen!


Kommentarer
Postat av: jenny

söt blogg :)

2009-05-05 @ 22:18:55
URL: http://yenniie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0