Tisdag

Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit sedan i lördags! Jag har inte hunnit.
Clara och jag hade jättekul i helgen och vi ses snart för då ska vi gå på club glamour's fest Lazernight. Den ska hålla till i Allhuset. Jag ska hämta vipbiljetterna på fredag i stan.
Imorgon ska vi ha matteprov, som flyttades från idag till imorgon, skönt! Det känns som att jag kan det mesta i alla fall.
JOHANNA SKA PROVFILMA IGEN!!!!
Johanna, min syster, har provspelat för män som hatar kvinnor och julkalendern 2008 men då har hon inte fått rollerna. Idag ringde någon och frågade om hon ville provfilma för en ny serie som ska komma snart!
Nu ska jag plugga till matteprovet och äta mat.

Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: C

tror att han skulle vara utanför åhlens city mellan 16 och 17, men det är bäst att du kollar med honom ändå:)

2009-05-12 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0