Till Sonia

Sonia eftersom du är så nyfiken av dej så kan jag väl ha en liten mini-frågestund, bara för din skull :)

Paula och Helena är några kompisar till Clara från Strängnäs som vi träffade där.

Den där random killen var nån som kom fram till mej och började dansa med mig, jag blev jätterädd såklart! Men jag dansade med honom, snackade och han och hans kompisar tog kort men jag vet inte vad han heter och vi glömde ta alla snyggingars nummer!!!!! Så nu är jag lite arg på mig själv.

Hur många jag dansade med? Hmm jag tappade räkningen efter nummer 73. Eller vänta, jag dansade inte med dom, Dom dansade med MIG!

Mer detaljer kommer på måndag!


Kommentarer
Postat av: Sonia

Vad kul!

haha, dååligt tessan...snyggingars nummer är ju ett måste!! :O



hihi, vad roligt! ta med kameran på måndag också då!

2009-05-24 @ 11:12:41
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Gud vad deppigt, vi sitter typ hemma en hel helg och gottar oss åt att tessan har gjort något istället, och sen lever vi på berättelser och bilder på måndag, men det är ju skönt, varför själv göra något när man har någon som kan göra det åt en och sen berätta om det för en, det kör vi på alltså

2009-05-24 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0