Sonia

Hej!
Igår när jag och Johanna skulle gå och lägga oss hoppade Cuchi Lou upp i sängen för att sova. Jag kom och ropade på henne med bebisröst alltså: Hej bebis!! söta Chuchi Lou! hej Chuchi Lou vad du är söt.. ni vet. Då upptäcker Johanna en liten fläck brevid Cuchan. Ja, hon blev så glad att hon kissade på sig! hahahaha gulligt va!
Varför jag har Sonia som rubrik är för att hon sa att jag skulle ha det.
Ikväll är det klassfest. Det ska bli kul.
Just nu rappar jag med i shawty get loose - T-pain, Lilmama, Chris Brown. Det är sjukt svårt!
Jag och mamma kom precis hem från en affär och köpte tapet till min fondvägg. Den är jättesnygg! Jag lägger ut en bild när vi har satt upp den, alltså om ett år eller så.
Nu ska jag kolla vidare på lite bloggar, så vi ses sen.


Cuchi Lou med sin fläck

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hhaha, taaaack! :D

2009-05-02 @ 12:11:40
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Clara

Haha, har du inte lärt dej den än? shitt, det var nästan ett år sen vi gick och sjöng med på gatan och skrev ner texten på pendeltåget... tiden går sjukt fort!

2009-05-02 @ 17:55:19
Postat av: Therese

jupp, men jag har glömt bort typ hela låtenn :p

2009-05-04 @ 08:10:26
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0