Låtarna måste ta slut någon gång

Låtarna måste ta slut någon gång
För två år sedan trodde jag att låtarna, alltså helt nya låtar som inte låter som andra, skulle ta slut någon gång. Nu tycker jag endå att det börjar ta slut. Asså rocklåtar låter ju likadant allihopa, men nu har hip-hop och r'nb låtar snott från andra låtar. Jag tycker att dom ska ta och skärpa sig och skriva egna låtar!

T ex
 

  1. Rihanna och T.I- Live your life har snott från den där O-zone - Dragostea Din Tei.
  2. Pussycatdolls - Jai ho har snott från Slumdog Millionaire - Jai ho.
  3. Kardinal Official fest Keri Hilson - Numba 1 (Tide is High) har snott från Atomic kitten - Tide is high

Ja, det är dom jag kommer på nu.  


Kommentarer
Postat av: Sonia

Men dom nya låtarna är bättre!

2009-05-14 @ 19:19:39
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

flo rida och wynther har en som heter sugar också som dom har härmat :)

2009-05-14 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0