Onsdag, ledig men sjuk!

¡Hola!
Nu sitter jag nere vid pappas dator, gosar med Couchi lou och skriver blogg. Jag mår pissdåligt och det är bara två, eller tre med idag, dagar kvar till festen!!!!!! Jag måste verkligen bli frisk nu! Johanna var också sjuk igår, så på vägen hem från skolan köpte jag lösgodis och ett paket glass! Det var gott! Jag skrev inget igår för att jag inte hittade någon dator som var ledig. Min dator är avstängd för att mamma och pappa tapetserar om där och har dragit fram hela skrivbordet. Det ska bli upp till 18 grader idag!!! Men jag kan ju inte vara ute, för jag är sjuk! Så var det för tre veckor sen när jag också var sjuk.
Nu tänkte jag gå upp och slänga mig i soffan!
Ses senare!


Juste!!!!! Hampus och nästan Cuchi lou blev attackerade igår!!! Mamma, Cuchi lou och Hampus gick på stranden och så kom en jättestor Alaskan husky eller något sånt, och hoppade på Hampus bakifrån! Mamma blev livrädd, cuchi lou blev så rädd att hon sprang över vägen när det kom bilar!!! Efter ett tags brottande med Hampus, sprang hunden över vägen för att komma åt Cuchi lou, men som tur var sprang en tillbaka till Hampus. Asså Hampus och den stora hunden var nästan lika stora, men cuchi lou var bara upp till tassarna på den stora hunden, typ.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää! stackarna! ååhh, stackars Hampus och Cuchi lou! =(

2009-05-20 @ 10:17:56
Postat av: Sonia

asså de övre inlägget var från mej men jag orkade inte skriva url och grejer.. x)..vilket jag gjorde nu?? haha x)

2009-05-20 @ 10:18:48
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0