Måndag

Hej!
Idag regnar det. Jag vet inte om det är bra eller inte när man är ute och går hela dagarna. Bara det inte spöregnar är det nog bara sjönt att få lite vatten på sig, man blir ju så himla varm av att gå.
Inatt låg jag och tänkte på vad jag skulle ha för "tänkar" inlägg, där jag skriver om andra saker än min vardag. Jag kom fram till massa saker då, men nu står det helt still. haha
Jag skulle vilja skaffa en systemkamera så att jag kan ta snygga bilder på tillexempel vatten. Problemet är att dom kostar på mycket. :( Jag längtar till sommaren! Den är snart här, det är ju bara värmen som måste komma. Jag kommer ihåg att det fanns en liten gul glasskiosk på stranden precis vid mig. Det var så roligt att gå och köpa glass själv, man kände sig så vuxen. Sen tog dom bort den så att man måste gå ända till sollentuna centrum för att få en liten glass! Okej jag ska inte klaga, jag kan ändå gå till centrum på en kvart, medans Mill och Sonia måste ta bussen till Norrviken för att få en liten glass. Okej jag ger mig! Men ändå!
Pappa ska komma hem snart för att köra mig, Sonia och Mill till hunddagiset. Nu kom han! hehe
Ikväll är det tabla så jag kommer hem vid halv åtta kanske så jag skriver nog inte ikväll.
See yaa!


Kommentarer
Postat av: Sonia

HÖRRU! Jag tog vissa bilder med din kamera:



2st på Sally

2st på jackie

2 eller 3st på Selma

1 på du vet alla Rasums rumskompisar

1 på julias huvud!



Om du ska lägga upp dom, får du skriva att jag tog dom...lägg upp dom för jag vill ha dom! =D



Fin blogg! =P =)

2009-05-04 @ 19:08:36
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Hörru har du svårt att förstå att vi kommer hem halv nio inte halv åtta, jag vill att folk ska förstå precis hur synd det är om oss. så skriv halv nio i fortsättningen hörru

2009-05-05 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0