Måndag

Idag känner jag mig inte alls frisk :( ont i halsen och snuvig.

Jag och mill var påväg till tablan, vi(Mill) ville köpa en hamburgare på Burger king. Jag går såklart med på det. När vi kommer till kassan beställer jag först och ger kassören mitt kort som jag betalade på.

Kassören: hjakrhekjfc
Jag: va?
Kassören: Vad har du gjort idag?
Jag: vad jag har gjort. haha ehh jaaa, jag har varit i skolan.
När jag skulle skrev på kvittot stod han och höll i hamburgaren mitt i ansiktet på mig. Jag tar hamburgaren medan jag fortfarande skriver.
Jag: så, tack så mycket.
Kassören: Hej då Therese!
Jag: hej då.
Kassören till Mill: Cheeseburgare?
Mill: ehh, jaa kanske det hehe

Jag skrattar och Mill skrattar och vi kan inte sluta prata om det höhö
Låter kanske inte så kul, men man blev så himla chockad då.

Nu ska jag sooooooova!
Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lena

Asso, jag har en blogg nu och har länkat till dig, är det nån mer du vill att jag ska länka till?

Nu letar jag månadensblogg och ska det bli du?

Jag följer din blogg, följ min du!

Kram

2009-05-19 @ 19:33:52
URL: http://blogstalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0