Lördag

Hej allihopa!

Nu sitter jag, Johanna och Clara och letar efter bilder från igår men ingen verkar ha lagt upp några bilder än, säg gärna till om ni ser nått (A)
Idag har jag och Clara varit i Kista och köpt klänning och skor till min kusins student och min konfirmation. JAG HATAR MINA FÖTTER! Vi letade igenom hela kista efter några snygga klackskor som jag kunde ha, men varenda par var för stora, varför måste jag ha pappas fötter för? (lillefot mohaha //c)
Det blev iallafall en söt kort klänning från Gina Tricot och ett par guldiga gladiator-inspirerade sandaler från Din Sko.
Clara köpte solbrillor på Gina Tricot, men när vi kom hem såg vi att dom var trasiga...Dåligt!




Vi har legat i soffan och tittat på film/tv hela kvällen, först Twilight, den var så töntig att den var rolig! Som vanligt när jag och Clara ser på filmer... När den var slut bytte vi till Waterboy som gick på tv, den är rolig fast det blir inte lika kul som när dom försöker vara allvarliga men det ser bara töntigt ut. Sist kollade vi på Robinson, då hade vi blivit så sega att Clara tvingade ut mig till studsmattan i pauserna, jobbigt! Helt slut i benen efter igår.

Juste Cuchi lou ska åka imorron!! Jag kommer sakna henne så mycket, hon har varit här i 5 månader.
Nu ska vi se på Twilight igen bara för att få oss ett gott skratt så vi kan leva lika länge som Edward!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: M

Tessan! Här får du ett medelande för jag vet att du inte kommer svara om jag smsar dig. Alltså ta med en lapp om att du får gå imorn från repetitionen och har du pappret med tiderna och allt för konserten? För jag vet inte när vi börjar imorn och om man går in på skolans hemsida står det bara: aktuellt, nu har alla eleverna ett välförtjänt höstlov. Sonia det här gäller dig också, fast inte det med lappen såklart!

2009-05-24 @ 13:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0