Hemma

Hej!
Nu är jag hemma från praoen. Det regnar apmycket så jag vill inte gå ut med mina små änglar än. Jag tränade lite med dom för att hålla dom sysselsatta. Jag håller på att lära Hampus "Spin" ser ut som dansa fast jag säger spin. Cuchi lou försöker jag lära att hon ska hoppa upp på armen och så går vi "armkrok" hehe
Johanna har hur många kompisar som helst hemma så jag ska vara inne på mitt rum och spela the sims lite :p Sen tänkte jag kolla på Australia. Den är 3 timmar lång, så jag får börja titta ganska tidigt.
Här kommer massa bilder från igår och idag.
Hare bra!





Nakenhunden Balou jag badade


Rasmus blundar



Min och Kiwi leker


Min vill leka


Söta Puma låg och sov

Kommentarer
Postat av: M

Den sista tog jag! Wehei! o du som sa att jag tog dåliga bilder

2009-05-06 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0