Fredag....Slut på praoen :(

Hej!
Idag var det sista dagen på underbara praoen. Vi fick städa lite och plocka bajs och såklart gå ut med hundarna. Vi slutade 13.49, alltså tio i två. Det ska bli pisstråkigt att komma tillbaka till skolan och jag kommer att vara så rastlös för att jag inte kommer att få röra på benen någonting. Dessutom har vi hemkunskapsprov på måndag som jag inte har pluggat till. :s
Men Clara kommer idag! Jag ska hämta henne vid stationen vid halv fem.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Ses senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sonia

Vi har väl inte hemkunskapsprov vafan????

2009-05-08 @ 15:28:37
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

haha tessan sa det för typ en timma sen på bussen, och du rykte du bara på axlarna o gjorde det där med ögonbrynen som vi hatar!

2009-05-08 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0