Förlåt Mill, jag kommer inte ihåg vad jag skulle ha för rubrik :/

Hej!
Internet har inte fungerat på flera timmar, så jag skriver nu. Jag visar bilder som sammanfattning av dagen.


Dagen började i skolan


Vi åkte med båten Prins Carl Philip


Barbro pratade 5 sekunder om Bellman


Mill ville inte sitta där jag satt, så hon försökte locka till sig mig med piggelinfestis.


Det var soooool!


Här stod vi och sjöng Belman sånger :p


Vi var på en bondgård och klappade alla djuren! hehe


Det är bäst att man är försiktig på sommaren! Man vill ju inte ramla i.


Mill tittar ut på sjön


Ankor


Ett par solglasögon ramlade i vattnet, så Calle hämtade dom.


En liten, liten ankunge, helt ensam.


A...


X...


E...


L...


S...


B...


E...


R...


G.

Vad blir det? Axelsberg. Där tog vi tunnelbanan till centralen.


Jag provar en badhatt på Lagerhouse.


Jag köpte min mascara också.

Det var min dag.
Ses imorgon!





Kommentarer
Postat av: Sonia

YIPPIE, x)

Men bilden på det där om isen, var inte så roligt, för det står ju vintertid under, men om inte det hade stått så, då skulle de varit kul! :D

2009-05-29 @ 19:50:23
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Okej? då vet vi att det inte var roligt sonia, det finns tusen saker jag inte tycker är roliga och många av dom finns på tessans blogg, men jag påpekar inte att det inte var roligt för det, så du vet. Men i alla fall så måste jag en än gång påpeka att mascaran sög, håller du med therese?

2009-05-29 @ 19:55:11
Postat av: Therese

nej jag håller inte med! eller jag har inte använt den så mycket, bara på ett öga, men då var den bra =)

2009-05-29 @ 21:43:38
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

Någon är på dåligt humör?

Shit, jag drev bara med dej om det där på din bild, och vilka skor? och det där om roligare personer, vafan, jag skrev inte det för att jag var sur! Jag skrev det för att dom är roliga personer! Hur kan du bli sur för det?? Jag ringer dej nu!

2009-05-29 @ 22:39:43
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0