Fest imorgon!

Idag har inte internet fungerat så jag har inte kunnat blogga någonting på hela dagen, men nu ska ni få ett inlägg! =)
Jag har pluggat till No-provet tills på onsdag om hjärtat. Jag hade fruktansvärt tur som har en syster som ska bli sjuksköterska och kom just den här helgen! Hon har hjälpt mig jättemycket, tack Jenny!
Imorgon är det party! åhh vad jag längtar! Clara kommer imorgon vid 12 eller 1 och så ska vi göra oss iordning.
Clara, om du läser det här inlägget skulle du kunna ta med dig en plattång om du har någon?
Nu är mitt rum tapetserat och fint, vi ska bara ställa tillbaks akvariet och så annars är det klart! Det blev sååå mycket snyggare än vad jag kunde föreställa mig! Rummet blev mycket, mycket ljusare och mysigare, men ni får inte se det förren det är helt klart. Tack mamma för hjälpen!
Vet någon hur man kan skriva med färg och inte bara tråksvart?
Nu ska jag plugga lite till. Ses senare!

Kommentarer
Postat av: C

sure, plattången följer med :)kan jag ta med mig smink och sånt så jag slipper fixa mej innan jag åker hemifrån? puss

2009-05-21 @ 23:22:46
Postat av: Therese

absolut :)

2009-05-22 @ 10:37:46
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0