Dans

Hej!
Igår var det ju dans. Jag vet inte vad som har hänt med mig, det kan bero på praoen, men jag orkar lixsom inte och jag "vågar" typ inte ta i. Det var inte alls bra igår! Då skulle vi få placeringar och man är lika nervös varje år för att man vill hamna på en bra plats, alltså längst fram. Först delade hon in i smågrupper som skulle dansa så att hon lättare kunde bedömma var man skulle stå. Jag kom föst på andra raden, men hon var osäker. När allt var klart fick tvåorna dansa igen!!! Hon sa att vi, alltså 5 eller 6 stycken, tävlade om EN plats till första raden!!! Jag var så himla nervös jag kunde inte tänka för att mitt huvud och hjärta slog så hårt. När vi var klara tog hon bort alla som skulle stå på andra raden förutom jag och en annan tjej som skulle tävla igen om första platsen! Jag har aldrig, aldrig varit så nervös! Alla tittade på och dansläraren dömde en dessutom. När vi hade dansat stod hon där och tittade på oss, mitt hjärta dunkade så mycket. Hon öppnade munnen och sa: Båda dansade precis likadant, båda hade precis takten. Båda får stå på första raden. Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!! Jag klarade det!!! Jag blev jätteglad, men jag ville inte visa det för dom som inte fick stå där. Asså det hade inte varit någon fara om jag inte fick stå där, men det var endå skönt att jag fick det. :)
Nu ska jag till praoen.
Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0