Bio med Mill

Hej!
Igår var det Valborg. Då jobbade jag först, åkte till kista med Mill och sen vidare till Lotta och Leffe.
Där åt vi jättegod mat och jag, Viktor och Johanna spelade klockan hela tiden :p Ni vet när man först kickar 1 gång med fot bollen och sen 2 gånger och så vidare. Jag vann nästan hela tiden.
Idag ska jag åka till Kista med Mill, igen, och kolla på 17 again. Den verkar bra, men jag gick bara på bio egentligen för att äta dom supergoda popcornen bara så att ni vet :p
Nu måste jag äta mat, duscha och göra mig i ordning innan bion.
Ses senare!


Kommentarer
Postat av: Mill!!

Wow! jag var med i piggepelles rubrik! Jag känner mig så cool, nästan lite kändisfeeling på det hela, faktiskt.

2009-05-01 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0