Tisdag

Hej!
Jag har inte skrivit förren nu eftersom att jag har dans på tisdagar. det var jättekul som vanligt.
Jag har gjort bort mig totalt idag! Jag råkade missförstå två lärare och trodde att dom snackade shit om min familj, men det var ju inte alls så, och mamma skickade ett mejl och allt!!!! inte kuul.
På engelskan ska vi göra föredrag och berätta om våra böcker vi har läst. Barbros och mitt samtal gick ungefär såhär:
Jag: Barbro, är det här för kort.
(jag visar Barbro min text)
Barbro: japp.
Jag: okej, men min bok är såhär kort.
(jag visar upp boken)
Barbro: oj oj oj oj oj det här var inte bra, nej nu får du... skriva om hur boken slutar också!
Jag: Okej hihi
( typ 5 minuter senare ringer Barbro till skolbiblioteket) 
Barbro: Calle! kom ner hit.
( Calle kommer ner)
Barbro: Ta tid på när Tessan läser upp sin text för dig!
Calle: okej haha
Jag: hehe ( och så börjar jag läsa, ganska tyst)
Barbro: Tessan! läs inte så snabbt!
Jag: okej då.

ja, det var min engelskalektion det!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0