Söndag

Hej!
Idag har jag varit på gudstjänst eller egentligen familjemässa, jag har läst som en mal och pluggat ganska mycket.
familjemässan var bajstråkig, men vi sjöng en psalm som heter måne och sol, men det var jätte svårt att sjunga den eftersom att det finns en youtubevideo där dom sjunger den på finlandsvenska! haha
Jag läser Bakom stängda dörrar av Katarina Hansen och några fler. Den handlar om ett barn i 14- 17 år blir våldtagen av sin pappa och gör henne gravid två gånger! den är hemsk. Sonia läser den också. Jag är på sidan 217, vilken sida är du på sonia??
Ikväll ska mamma och pappa på bio, Männ som hatar kvinnor, som johanna skulle varit med i. Hon var en av tre kvar till rollen men så fick hon den inte iallafall. Hon skulle spelat huvudpersonens flashbacks. min lillasyster har också blogg om ni vill se. http://ohhdamn.blogg.se/
Vi ska iallafall vara ensamma hemma...igen och göra middag...igen. jaja vi har chips att knapra på, även fast jag inte äter cips så går det väl endå ner höhö

Ses imorgon.. måndag :(


Kommentarer
Postat av: Sonia

Det är meningen att de ska vara en bänkbok tessan...man läser dom inte hemma då...=P

Jag är fortfarande på 72 (tror jag de var) samma sida som innan!! fast jag kommer säkert ifatt dej! haha! =)

2009-03-22 @ 19:14:22
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0