R.I.P Devil

Hej! Idag dog min fisk Devil som var den första fisken jag köpte :'( men jag är superglad också för att cuchi lou kommer imorgon kl 4!!!!!! Och pappa sa att hon ska stanna tills efter sommaren! Idag hade vi svenska uppsats och vi skulle skriva om miljön! Jag fattade ingenting och jag visste inte vad jag skulle skriva om, så jag skrev om isbjörnar höhö. På lunchrasten var jag,mill och sonia på toa och så knackar det på dörren och den försöker öppna dörren, och jag satt på toa. Sen när vi öppnar dörren står det två personer x och y i min paralellklass och tycker att vi är skitkonstiga för att vi är tre st på toa! Vadå det är väl inte så konstigt, eller?! Ses senare eller imorgon! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0