Pingu har korta vingar!

Hej!
Jag har pingu har korta vingar som rubrik för att sonuuw.blogg.se har det och då tänkte jag; varför inte jag också? 
Glöm det jag sa med lugn och skön vecka! den här veckan är sneppet värre en andra veckor! imorgon har vi engelska föredrag som jag inte är klar med. på fredag har vi spanska och no läxförhör/prov! Jag äter just nu en jääääääätte äcklig mat, gammal pasta, gurka och tomater. Mamma säger att det ska vara pastasallad, men det tycker inte jag! (missförstå mig inte och tro att det är mamma som har lagat maten, för det är jag som gjorde det)
Mitt besökar antal har börjat sjunka rejält nu :( hur kan man reklamera eller få folk att läsa. jag tänker inte sluta blogga förren jag har haft minst 10 besökare! haha
Anna kom hem från Bali idag!! Hon har varit där i tre veckor och hon är så svart så att man knappt ser henne, bara vita, vita tänder haha. Av henne fick jag och Johanna söta linnen. jag fick en vit och johanna en lila
jaja, nu ska jag slänga maten och göra lite nachos istället!
Hej då!




mitt linne som jag fick av anna, blev inte så bra bild...


min äckliga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0