Lördag

Hej!
Idag är det helgens bästa dag! Man kan sova länge och vara uppe sent, hur bra som helst.
Mill och Sonia ska komma snart för att vi ska äta Ben och Jerry´s, Sonia ska åka hem runt 5 och Mill ska stanna för att vi ska gå på den där rockkonserten som jag skrev igår. Den börjar kl 8 så jag missar melodifestivals finalen =( men jag har ju mamma som kan kolla åt mig.
Jag har precis ätit och det blev misslyckat som vanligt, men det är så svårt att (timema?) tiden. Jag gjorde köttbullar och pulvermos. supergott superenkelt enligt paketet. Ja det är super gott men inte superenkelt. Man måste vispa som en galning och då blir det ju tjockt åååh jaja nu babblar jag bara en massa och säger inget vettigt, men jag kanske skriver sen ;)
Ha en otroligt rolig lördag!




visst ser det inte kräkframkallande ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0