Lördag

Hej!
Jag tar en snabb "redovisning" vad som hände igår och vad som ska hända idag.

Fredag:
Det var en vanlig tråkig skoldag. Efter skolan följde jag med Mill och hennes familj till stan för att först titta på hennes mamma´s kompis nya lägenhet, och sen kolla på när Mill's syster och hennes pojkvän spelade på en indisk restaurang. Det var jättemysigt! God mat, lagom mycket folk, trevliga servitörer och mycket bra spelning! Mill var en liten paparazzi för att hon skulle ha med 20 kort till skolan som bildläxa. När vi åkte hem vid halv elva var det svinkallt! När jag gick av pendeltåget stod mamma och pappa och väntade på mig, och pappa stod och pratade med en fullgubbe!!!!! Jag blev jätterädd och ville bara därifrån och så ropade den där fullgubben till mig och sa att jag var lika vacker som min mamma, men jag bara gick därifrån. När vi kom hem kollade vi på en film på tv som nästan var slut. Jag skämtade om att en kille var son till en seriemördare och hade tagit över han jobb som seriemördare. Och så hade jag rätt!!! det var så klockrent!

Lördag:
Jag har inte hunnit göra så mycket och jag ska inte göra så mycket heller. Tänkte plugga lite och go out with the dog.

Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0