Ingen dans!!

Hej!
Idag är det ingen dans :( Costan, dansläraren, skadade sig förra danslektionen och jag tror att det är samma sak idag :(
Men nu är det bara 3 dagar kvar till lovet!! Det känns såå skönt. Idag var det ju typ 10 grader ute! Nu är det iallafall 9 grader :)
Jag hade musikprov idag första lektionen och det gick jättebra! På So;n idag skulle jag, Sonia och Jocke och andra grupper hitta på ideologier i samhället. Vi/jag kom på att vi kunde ha Anti-hundbajs partiet alltså att vi vill att hundägare ska plocka upp efter sina hundar! Det är så himla äckligt när det ligger hundbajs överallt, jag förstår inte hur folk tänker faktiskt.
Till middag åt jag på Mcdonalds: en QP Meny pommes och cola. Gott, gott, gott, men nu är jag såå mätt, mätt, mätt.
Jag ska ha en halv lektion på gympan, så jag tänkte skriva en liten planering, jag ska såklart ha dans. Men jag tänkte göra det innan Anna kommer.
Ses imorgon!



P.S Sonia var jäääääätte jobbig idag! Men jag tyckte att det var kul även fast hon var lite creepie. Min outfit ligger på hennes blogg bara så att ni vet... http://sonuuw.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0