Helgen slut... igen!

Hej!
Sorry att jag inte har skrivit sen i torsdags, men jag åkte till Jenny, syster, i Norrköping. Vi hade jättemysigt!!! På Fredagen åt vi pizza som var sååå god, sen kom emelie, jenny's kompis, och kollade på Let´s dance med oss. Jenny ville ta blodprov på mig och Johanna, eftersom att hon pluggar till sjuksköterska, men jag ville inte så hon fick ta på Emelie istället :p
På lördagen var vi bara hemma och hade filmmarathon. Vi såg bland annat: Eagel Eye, Seven pounds, Tell no one och Wallander- Luftslottet. Alla var superbra.
Idag åkte jag och Johanna hem från Norrköping, och så åkte jag på konfalägerträff. Sen direkt efter det åkte familjen på musikal. Det var jättemysigt och pappa började nästan gråta på musikalen fast det inte skulle vara sorgligt på något sätt haha
Nu ska jag ladda ner bilder från min kamera till datorn, så vi ses imorgon!












Kommentarer
Postat av: Sonia

Du skriver musikal för att du inte vågar skriva High school musical,för du tkr de e töntigt =P haha!

2009-03-09 @ 13:37:46
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0