Hej Nejla

Din blogg är jätte bra!

hewj, jag heter nejla lagerqvist och är 13 år, jag gillarw blohggar och har en hund (Husky) som heter Aqua som är 10 månadeh, miwn andra hund(Papellon blanding, som hette Bobby 6år) dog av att en amstaff blandnin attackerade hnm, jag var med då de va hemst! *får typh tårar i öganen juwst nue)

Vem är M och S? är S soniiz(hon som berättah om din blog)du är söwt på bildehn som dinwna hundisar är mewd på ftw.
Kan du komma på ett bra bloggw nawmn till mehj? PussochKram

MVH NEJLA L! <333

Hej!
Vad gullig du är som tycker min blogg är bra. Guuuud vad hemskt med din hund! det är nästan så man börjar gråta. Min hund har också blivit attackerad av en hund, irish  softcoated wheatern terrier, och det var ett stort hål efter hundens tand i Hampus armbåge. Jag hatar ägare framförallt som har sina hundar lösa när dom vet att hundarna är agressiva mot andra hundar! Var amstaff blandningen lös när den attackerade?
M är min bästa kompis Marilla. S är min kompis Sonia (soniiz)
Jag har inte många bilder på mig som jag kunde ta, så jag tog en bild med hundarna :p jag är väldigt självkritisk så jag raderar alla bilder på mig och bläddrar snabbt förbi headern jag har, jag hoppas ni gör det också :p jag har bara inte hunnit göra en ny.
Jag tycker att mitt bloggnamn är otroligt fult. Pelle är min kanin och Pigge var mitt marsvin haha
jag skulle nog hellre vilja heta Thereseholmberg.blogg.se. jag tycker att du kan heta nejlalagerqvist.blogg.se det är snyggt och lätt att komma ihåg.
Hoppas att du fick svar på allt! höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0