hej igen

Hej!
Jag har jättetråkigt, så jag var tvungen att skriva lite så att jag har någonting att göra. pizzan var jättegod föresten! alla tycker att jag är galen som tar en pizza med annanas och banan och curry, men det är så himla gott. Prova!
När jag var hos Mill i skåne åt jag en Tutti-frutti alltså en pizza med banan, annanas och äpplen!! det var faktiskt gott haha
Jag måste läsa en engelska-bok till engelskan (höhö) men jag orkar inte. Den heter Love me blindly. det låter väl okej, men när man vänder på den fula boken och ska se vad den handlar om står det: Tony (TJ) Jackson hasn´t got a girlfriend. (onej stackars Tony) He would do (almost) anything to get a girlfriend. (bra för dig Tony jag håller på dig) He tries many different ways, all without succsess- then he meet Eddie. (vaddå blev du bög helt plötsligt?) Eddie gives him an idea of how to get a girlfriend. (okej, så du är inte bög, eller?) It was a terrible, wicked idea but it might just work. Will it work? Read Love Me Blindly and find out. Det låter som en bra bok, den tar jag. haha
det som står inom parantes är vad jag tänker när jag läser baksidan.
Nu ska jag läsa lite ur den underbara boken! Sen kommer Lie to me på tv, så då ska jag se den
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0