Hej hopp

Hej!
Nu har vi varit på mässan. Det var första gången för mig, och man kan ju säga att det är ganska mycket annorlunda än hårdrock. haha
Kl 3 ska vi gå till mormor och morfar och kolla på gamla bilder på tex hampus när han var bebis, mamma när hon var liten och såklart massa bilder på mig och johanna när vi var pyttesmå :p det ska bli kul.
Den här veckan som kommer blir nog den skönaste och lugnaste veckan på länge.
Måndag: tabla efter skolan, inga läxor eller jo hemkunskap, men jag var sjuk förra gången när vi fick den så....
Tisdag: dans efter skolan, inga läxor
Onsdag: inga läxor
Torsdag: engelska föredrag om boken, love me blindly, som jag inte har läst klart än :S
Fredag: No-läxa

Nu ska jag sminka mig lite för mamma och jag ska gå om en halvtimme.
See you!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0