God morning!

Hej!
Idag är det måndag, blä, och jag vill inte gå till skolan. Jag börjar i och för sig kvart över nio, men jag slutar ju kvart i fyra!
När Johanna skulle släcka igår hämtade hon också cuchan och la henne på mig, ni vet när man har bebisar på sidan med arman runt?. Jag trodde att hon skulle gå direkt, men hon låg kvar där i typ en timme! Hon var så söt, och hon snarkade lite också. hihi Nu ligger hon på mitt "täcke som man använder när man ska bädda" kommer inte ihåg vad det heter, och sover.
Nu ska jag läsa lite ur love me blindly eftersom att vi ska ha föredrag om den på torsdag! jag har inte ens hunnit/orkat halva.
Ses efter tablan, alltså typ vid nio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0