Fredag!!!

Hej!
Idag är det Freeeeeedag!!!
Skönt! Då har man klarat av den här veckan också! Bara 1 vecka kvar till påsklovet och tre veckor kvar till prao!!!!!!!
Jag har haft skavsår hela dagen idag, jag fick det av mina nya skor från H&M när jag gick/sprang till bussen. Inte kuul
Som tur var hade jag plåster med mig som jag fick av Sonia i julklapp, jaa ibland har man tur!
Jag fick reda på att pappa tycker om Lady gagas musik! Han kan typ låtarna utantill hahahaha
Vädret är hemskt, det snöar och blåser så att man nästan flyger bort.
Nu tänkte jag läsa lite i en ny bok jag ska börja på, "Motljus" av Annika Thor.
Snart kommer Jenny och ska kolla på Let´s dance finalen med oss. Det ska bli jättemysigt! Hon bor ju i Norrköping och pluggar till sjuksköterska, så vi träffas inte så ofta.
Jag har inga planer för helgen förutom att plugga till hemkunskapsprovet och musikprovet. Har ni några planer? 
Vi ses imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0