Cuchi lou åkte hem idag...

Hej!
Jag har inte skrivit på 3 dagar tror jag för att jag har haft prov, läxor och så var det dans igår.
Idag åkte cuchan hem :( men hon kommer kanske tillbaka nästa helg :) hon blev helt chockad när hennes matte kom haha
Igår hade jag Noprov (blää) på magnetism, och idag fick jag veta betyget....... mitt första MVG!! wohoo Och våran lärare är så himla snabb på att rätta, om man jämför med tillexempel våran So lärare som inte har kunnat rätta våra prov på tre veckor snart! och dessutom har hon haft sportlovet på sig och hon är inte klar än. grrrrrr sånt blir man så trött på!
Imorgon har jag två svenska läxor och engelska läxa och alla läxor är samma lärare... Barbro haha hon är så söt så det gör inget :p
Nu ska jag fortsätta plugga lite.


Kommentarer
Postat av: C

Braaaa gmn! haha du glömde inte generatorn va?;)

2009-03-10 @ 20:52:16
Postat av: Therese

jag fick faktiskt mvg på provet!!!!

tack c

2009-03-12 @ 19:35:34
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0