Torsdag

Jag har tänkt skriva hela dagen, men jag har inte kommit på vad jag ska skriva. Inte för att jag vet det nu heller, men jag kan väl försöka. Jenny och Jennys pojkvän kom och hälsade på idag, 5 minuter, men ändå! Han var jättetrevlig. =)
Jag var ute med Hampus idag och han var jätte, jättedålig i magen idag igen. =( Jag tycker synd om honom. Först blir han dålig i magen och sen kommer dumma dumma luftballonger som han är så rädd för. Han har då alltså både panik och ont i magen. Ingen bra mix.

Igår var jag på barkys med Sonia. Det var jättekul! Alla hundar var så söta. Jag var ute och gick med först Rasmus (labrador) och Dux (tax) sen var jag ute med Leo (cockerspaniel) och Viggo (också cocker)

Johanna och jag har lärt oss With you - Chris Brown på gittaren och sitter och spelar den exakt hela tiden, förutom just nu när jag skriver och förstås när det var Ghost Whisperer! Vi försökte oss på att jag kompade med tabla, men det lät inte alls som jag hade tänkt. hehe

Imorgon är det Midsommarafton. Jag ska vara hemma och ha 13 personer här. Det kommer också en hund, Sigge (Flatcoeted retriever) som inte passar med Hampe-Dampe. Jag tror att det var förra midsommarafton som Hampus var inne och Sigge var ute, men Sigge ville in, så han hoppade in genom ett fönster och då som tur var stod mamma och höll i Hampus precis vid dörren, så hon släppte snabbt ut Hampus. Så då fick Sigge vara inne och Hampus vara ute, hehe fattar ni :p

Ha en trevlig Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0