Tabla läger

Hej!
Idag var sista dagen på tablalägret. Det har varit jättekul. :p Vi hade en liten konsert på slutet och jag kompade två killar som var jätteduktiga på saz (turkiskt stränginstrument). Den låten som jag och sazkillarna spelade hette gröna ankan hehe
Här kommer några bilder från idag och igår.


Påväg till tablan


Såhär kan ett rum fullt av tablas se ut


Medan Moa lärde ut nybörjarna...


...tog jag och Mill lite kort




Jag tränade "Gröna ankan" med sazkillarna


Mill tog massa kort :p




Ses imorgon, ikväll, någon gång...

Kommentarer
Postat av: M

Vad elak du är som lägger ut hemska bilder på mig! Bajskorv, du hoppade över alla bilder där jag ser normal ut alltså, för att du skulle se snyggare ut eller hur, erkänn?

2009-06-16 @ 18:05:29
Postat av: Therese

nej, verkligen inte! :p

2009-06-16 @ 18:22:57
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: M

suuure, vi säger så jäkla läckerbit

2009-06-16 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0