Rubrik

Hej!
Igår var jag verkligen helt, helt slut! Det blev väldigt sent på midsommarafton, och jag vaknade tidigt igår. Pappa hyrde tre filmer som vi kollade på igår. Först James Bond- Quantum of solace. Efter den Yes man och sist Body of lies. Den enda filmen jag såg klart var Yes man. hehe
Filmkvällen slutade kl 2. Då började solen gå upp, så det var jättefint ute. Idag ska jag ta det lugnt.
Imorgon ska Sonia och Mill komma till mig och vaxa benen. haha Jag tänkte fråg adom om dom vill sova över också. Sonia har ju aldrig gjort det i hela sitt liv, så det ska bli kul och se om hon vågar...
Jag ska också hämta ut biljetter i morgon till Klubberiets fest i allhuset som är på onsdag. Dit ska jag, Clara och Julia T gå och parta.
Vi ses snart.






Kommentarer
Postat av: M

Men hörru! Säg inte att du planerar att jag ska följa med dig igen och hämta ut de såna där biljetter! Hoppas inte det. Även om det var mysigt att stå där i en timme och stirra på en kines och göra upp olika konstiga planer om att ringa honom och grejer

2009-06-21 @ 12:15:36
Postat av: Sonia

OKEJ jag erkänner, jag våga inte...sluta skratta/fnissa!!! x)

2009-06-21 @ 12:49:10
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Sonia

av alla filmer du såg, så verkade yes man bäst! x)

2009-06-21 @ 15:42:12
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0