Onsdag

Godmorgon!
Jag är vääääääääääääldigt trött idag! Vi kom hem kanske vid ett, halv två. Tack så mycket Mill för att jag fick följa med, det var jätteroligt!
Jag tror att jag klarar av dagen galant, för vi har ingen no längre och det ända lektionerna vi har idag är språk, kör och matte. Sen ska vi till Edsviks hall och kolla på vad Mill och andra åttor har gjort.
Ses i kväll!

                                                                          
            Såhär såg jag ut igår, ellerhur Mill?!                                           Såhär kommer jag se ut i skolan.

Kommentarer
Postat av: M

haha du såg faktiskt ut så!

2009-06-03 @ 10:09:11
Postat av: Therese

ja, det är klart! Annars hade jag ju inte tagit den bilden ju. ;)

2009-06-03 @ 13:39:35
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0