Måndag

Hej!
Idag är det måndag, men ingen skola. Det känns så himla konstigt. Idag har jag varit ute med Hampus, och lyssnat på hans skällande. Han är ju rädd för luftballonger och våra grannar använder någon gasvärmare på deras tak som låter precis som en luftballong. Det är jättejobbigt! Bra träning för Hampus, men det är det att han ligger ner och skäller, så han verkar inte rädd. Det är bara en "vana" att skälla när det låter konstigt. Knäppa hund!
Dagen ser ut såhär:

  • Åka till stan och hämta biljetterna till klubberiet-festen.
  • Åka hem och köpa vax (för benen)
  • Vaxa benen
  • Sonia åker hem
  • Mill sover över

Jag ska ta massa kort när vi vaxar benen så får ni se hur vi kommer lida!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när är klubberiet-fetsen? och ska du dit med sonja och mill eller hon som du var på förra festen med?

2009-06-22 @ 19:02:37
Postat av: Therese

Här är det jag som svarar, mill alltså.

Jag kan medela att hon therese(fes)inte ska på klubberiet med mig eller sonia utan med hon som hon var på förra festen med.

Så nu vet du det.

2009-06-22 @ 23:06:23
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0