Heeeeej

Heeeeej
Det skulle aldrig falla tessan in att skriva så många e:n så jag tycker att ni redan nu borde gissa på att det är här milleripill som skriver. Så att ni vet!

Jag fick just i uppdrag av johanna att skriva något riktigt "bad" här, men alltså det är svårt, men jag ska jobba på det!
Kanske en bild är lite bad? Ja, så gör jag, jag lägger upp en bad bild. Ni förtstår tessan sitter i godan ro och kollar på tv medans jag smyger omkring här och är elak. Precis som det alltid brukar vara!

Sådär ja!
Jag hittade ingen bad bild på tessan, för hon är aldrig bad, hon är bara good ju!
Så jag tog den här i alla fall. Ni ser ju hennes blick, den är lite scary sådär, jag skulle nog bli lite rädd för henne om jag mötte henne i en mörk gränd om hon ska ha den där minen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0