Friskis och svettis

Träningspasset avklarat. Bildbomd!

I början var jag pigg och snabb...


... sen tog det stopp.



Uppvärmning



Några extra fula övningar som jag var tvungen att ta kort på:






Armhävningar:

Clara


Therese



Såhär trött var jag efter...


...men såhär brun (röd?) blev jag idag


Det här var en del av våran crazy kväll. Stay tuned, ni har fortfarande inte sett kvällens dansbilder;)

God natt på er!

P.S. Hehe syns det att jag tycker träning är kul eller? //Clara
        Ehm, det tycker faktiskt jag också! (När det inte är jobbigt iallafall...) //Therese

Kommentarer
Postat av: Mum

Vi måste lura med dig fler gånger så du får bättre kondis, det här går ju inte ;O) //P&K mum

2009-06-29 @ 11:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0