Fredag

Hej!
Idag fyller johanna 13 år! Grattis! Just nu har hon fest med sina kompisar. Jättekul för dom, lite mindre kul för mig. Jag har i och för sig varit på bio med Anna och vi hade jättekul.
Dagen började med att jag vaknade vid 7 för att vi skulle fira Johanna, "varför gå upp så tidigt när det är sommarlov" tänker ni, jag har tablakurs tänker jag. Jag firade alltså Johanna och åkte sedan kl 8 till sollentuna station där Mill väntade på mig på tåget. Klockan 9 var vi i bredäng och lägret började. Det var jättekul! Det var en kille där som lärde ut d.... Mill jag kommer inte ihåg vad det heter, och han var jätterolig. Helt plötsligt tillexempel, när vi höll på att spela, reste han sig upp och sa att han skulle ta en cigg, så han skulle komma tillbaka om 5 min. Vi satt där och bara skrattade, vad skulle vi göra medans liksom. :p Sen spelade vi tabla resten av dagen, vilket var jättekul för man lär sig att vara uthålligare och vi lärde oss nya saker :p. När jag kom hem från lägret vid 4 halv 5 ville Anna gå på bio med mig, eftersom att Johanna skulle ha fest. Vi åkte och kollade på Flickvänner från förr, den var riktigt bra ;). När vi kom hem från bion hade Johanna fest, och det var helt galet. Alla sprang omkring och bankade på pianot, skrek, hoppade. Den enda jag kunde ta ut min ilska på var stackars Hampus. hehe Han skällde några gånger så jag röt till och sa åt honom att gå och lägga sig. 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är verkligen hur trött som helst. Ändå lyckades jag få till ett jätteinlägg. Bra Therese! 

Sov gott!





  

Kommentarer
Postat av: m

woho! jag kollade först av alla på ditt inlägg! Darboka förresten!

2009-06-12 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0