Första dagen på sommarlovet

Godmorgon allihopa! Det är första dagen på sommarlovet och jag vaknar halv nio!!! Är det inte meningen att man ska sova ut på sommaren? Idag ska jag ta det lugnt och städa lite, det är jattestökigt i mitt rum just nu. Och man vill väl ha lite fint i huset till Johannas födelsedag imorgon. Jag, Sonia och Mill har gjort en ny film nu som man kan se på YouTube. Sök på sonejag och sen hitta "touch of death the sequel". På facebook, för dom som är vänner med mig, kommer Sonia lägga upp en video på mig när jag stilar med Hampus och visar hans coola trix. Nu har jag inte så mycket mer att säga, jo grillfesten igår var jättekul! Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0