Varit hos Mill...

Hej!
Jag har inte skrivit något idag, som ni kanske har märkt, för att jag har varit hos Mill. Sonia och jag åkte till kyrkan, eftersom att Mill gick på sin sista gudstjänst innan konfan, och så satt jag där och filmade när sonia "dansade". Efter det åkte vi till Norrviken och hyrde två filmer "Legalley blondies 3" och "House of bunnies". Legalley blondies 3 funkade inte för att den hade en repa, så vi kollade bara på House of bunnies och åt chips och drack cola (jag åt godis också)...
Den var jätterolig! haha

Nu på kvällen ska jag på bio, "Harry potter 6".

Imorgon är den enda lediga dagen jag har kvar innan lägret, så då ska jag passa på att packa klart, städa hos firrarna (dom har ätit upp äggen förresten) och så ska jag väl städa och göra fint i mitt lilla rum.
Vi ses lite senare, jag såg precis att en av mina elaka fiskar typ gräver i sanden!!! Är det ungar pågång utan någon pappa? Fiskar alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0