Tisdag 21 juli

Idag ska Marillanpillan komma med Alou, eller okej först ska jag till stinsen och köpa ett par skor som jag blev kär i igår men inte kunde köpa och klänningen! Hoppas att den finns. Efter Stinsen ska jag möta Marilla och Alou på sollentuna station och så går vi hem till mig. Alou och Hampus är ju bästa kompisar. Dom är så söta ihop, men jag tror att Hampus är lite rädd för Alou när hon petar på honom haha ellerhur Mill! Bilder kommer ikväll.

Jag vaknade nyss och det sista jag drömde var jag hur full som helst. Det var jättekul! haha jag var på en fest och var full och åkte tunnelbana fram och tillbaka och pratade om hur full jag var hela tiden. haha

Ja, nu ska jag städa vidare och sen knalla iväg.
Ses när jag kommer hem!


Fina fina Alou

Kommentarer
Postat av: mill!

Jaaa, fina fina alou

2009-07-22 @ 01:11:56
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0