Therese säger...

...Godnatt!
Nu ska jag göra ett försök att sova. Det kommer ta ett tag, men vi kan väl ge det en chans. Imorgon kommer Clara också, så jag måste vara pigg! Annars är det ju inge kul. Jag måste måla om naglarna också, men det får bli imorgon. Jag hatar mina naglar! Jag har fått pappas naglar, alltså dom går av hela, hela tiden, och det är ju bra för killar eftersom att dom inte ska ha långa naglar, men för mig som vill ha långa fina naglar och inte kan det är det inge kul. I och för sig gör väl inte det så  mycket eftersom att jag spelar tabla och kan därför inte ha långa naglar, men på sommaren skulle det vara trevligt men nej! Tur att jag har så små händer så att man inte lägger märke till dom. haha

Clara! Vad ska vi göra hos mig? Jag är pank, men mamma sa att vi kan spela bowling eller nåt. Och så kan vi ju åka till badberget eller något annat badställe om det blir fint väder. Glöm inte badkläder!

Nej, nu ska jag sova! Kanske läsa lite i tråkboken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0