Shoppoholic?

Hej!
Nu är jag hemma från Kista. Vi kan väl säga att Brüno var annorlunda... Jag köpte en jättefin topp och en kofta. Jag tror att jag har blivit en liten shoppoholic! Jag fick mitt barnbidrag för 8 dagar sen och det är redan slut! Det är verkligen inte jag. Jag är den ekonomiska i våran familj, men nu  har jag hittat massor hela tiden och man måste ju passa på ju.
Jag, Mill och Sonia blev hur skrattiga som helst och ja, gick och gapskrattade hela tiden. Det måste ha varit popcornen..

Enjoy!


Pizzorna och colaglas.


Sonia och Hampus


Gissa vem som tog den stora menyn och vem som tog knattemenyn...


Såhär tyckte Marilla och Sonia om Brüno


Linnet köpte jag på cubus för 100 kr


Koftan köpte jag på Gina tricot för 199 kr

Kommentarer
Postat av: mill

Fula bilder på folk är inte snälla therese!

2009-07-28 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0