Nu säger vi...

...Godnatt igen!
Jag ska bara säga att vi bowlade idag och Clara vann, med min hjälp! Hade inte jag rullat den där bollen så att hon fick strike så hade det blivit lite jämnare! haha

För dom som inte fattade någonting, kommer en förklaring:
Hon sa åt mig att jag skulle spela på hennes tur en gång efter att jag inte fick ner någon kägla på min omgång. Jag tänkte att jag skulle förstöra lite för henne eftersom att hon låg före, så jag ställer mig där banan började och rullar iväg bollen. Och såklart träffar den i mitten och får ner alla käglor! Det var inte kul!

Det kommer lite bilder imorgon, batterierna är slut i kameran så jag kan inte lägga in bilderna på datorn. Sorry...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0