Läger imorgon

¡Hola!
Nu har Clara åkt hem och  jag sitter här framför datorn som vanligt. Idag ska jag framförallt koncentrera mig på att packa klart till lägret som jag åker på imorgon! Det ska bli jättekul, men jag är nervös också för att det ska bli pinsamma lekar där man ska springa och typ kulla varandra. Det gillar vi inte!

Egentligen skrev jag bara nu för att lägga upp bilderna från igår, inte så många, men några i alla fall.
Hare gött tills nästa gång jag skriver!

Okej! Nu blir jag sur. Jag råkade radera alla bilder från kameran! Hur korkad får man vara? Jaha då lägger jag väl ut en bild på Hampus då. Suck!


Kommentarer
Postat av: felix

haahaha fy fan vilken söt hund

2009-07-31 @ 15:24:18
URL: http://randomstalker.blogg.se/
Postat av: Therese

haha tackar :P

2009-07-31 @ 15:42:48
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Mill

Alltså thereseeeee! Du svarar inte mig på facebook, men om det är något jag vet att du kollar var femte minut så är det dina bloggkommentarer!

Så kom igen nu! Svara!!

2009-07-31 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0