Knäppt

Det känns konstigt att det har gått 47 dagar av 71 dagar på sommarlovet! Det har gått så himla snabbt.
Jag ska läsa tre böcker av samma författare till en svenska uppgift som är i september eller oktober och jag har inte läst klart den första boken än! Den är så himla konstig och tråkig så man spyr på den bara man kollar på den.

Och för att klaga lite mer kan jag berätta att jag är så himla sprallig att det sprätter i benen på mig! Jag vill dansa! Jag längtar sååå till skumpartyt det ska bli så himla skönt att sträcka på sig lite. haha
Idag är det Måndag också så det är inget på tv heller...
Imorgon däremot ska jag på biobiobio med Marilla och Sonia. Vi ska äntligen se Brüno. Vi får hoppas att det blir av den här gången. Vi ska äta panpizzor som görs på Norrvikenpizzeria. Det är som vanliga pizzor fast kanske två storlekar mindre men med mer fyllning.



Säg inte att det inte börjar vattnas i munnen när ni ser den här bilden!


Kommentarer
Postat av: Mill!

Ömh..ja...Det typ vattnas i munnen av spyor! Den ser hur äcklig ut som helst!

2009-07-27 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0