HEMMA!

Hej hej!
Nu är jag hemma! Åhh vad det känns bra att sitta framför datorn, känna datorns lukt, säga ordet dator! haha det var ett tag sen man satt vid en dator...
Men det var jättejätteskönt på Åland! Det var en jättefin sandstrand vid vattnet som vi låg och stekte på hela dagarna. =)
Jag tog tyvärr inte så bilder, men jag visar såklart dom jag tog.

Johanna påväg till båten


johanna och Viktor spelar på båten. johanna vann säkert 100 kronor! haha turgumma


Badstranden kanske 2 minuter från vårat hus :p


Mill ringer på min födelsedag. hmmm undra vad hon ska sjunga...


En bäck


Vi var på ett safari och klappade kronhjortar...


... matade strutsar...


...och tittade på vildsvin.


Vi spelade minigolf


Johanna kollar in när kusinerna skjuter


Viktor och Johanna... inga kommentarer. :p


Johanna och Viktor äcklade mig genom att peta sig i ögonen, usch!

SLUUUT!

Imorgon ska jag träffa Ryan i stan och sen ska vi åka till ett badhus och bada :p
Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny mobil också?:)

2009-07-19 @ 12:58:22
Postat av: Mill!

Jaså du, lägger ut min mammas mobilnummer på bloggen minsann (en hemlis: jag vet inte hur minsann stavas)

om någon undrar föresten så sjöng jag något supersnuskigt och superfödelsedagit

2009-07-19 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0