Grattis Ludde!

Hej!
Idag fyller min kusin 17 år. Grattis grattis! Jag vet att du inte kommer se det här, för att du inte läser min blogg... Jag var faktiskt först med att gratta dig, 00.00 skrev jag i din logg på facebook mohaha! Slå den!

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt... Annars ska jag väl gå ut med plumpen, byta lakan. Men nu ska jag äta frukost. Jag är vrålhungrig.

Jag vet vad jag ska göra! Min kära syster Annabanana ringde och frågade om jag ville komma till henne och självklart kommer jag!

Ses snart!


Den här bilden har jag bara för att visa Mill att jag  faktiskt åt blåbärspaj, inte bara sa att jag skulle äta det.


Den här fina ängeln fick jag av Anna. Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Ryan

Jag tycker faktiskt anna är sööt och het haha xD:$

2009-07-23 @ 14:26:10
Postat av: Anonym

ehm okej var det inte therese du var into?

2009-07-23 @ 16:27:57
Postat av: Ryan

haha joo det klart, fattar du väl att jag driver:P?...

2009-07-23 @ 17:15:23
Postat av: Mill!

Äh shut up therese och spana in min blogg istället för att stoltsera med din himla paj!

2009-07-23 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0