Godmorgon

Hej allihopa!
Jag måste bara säga att det var helt otroligt att sova i sin egna mjuka, varma säng inatt! Det enda som störde mig var akvariet, men jag är van att somna med huvudvärk, sova med huvudvärk och sedan vakna med huvudvärk, så det är inga problem. Idag ska jag till ett badhus med Ryan, jag kommer inte ihåg vad bahuset heter men det började på E, tror jag, och det ligger i stan. Jag har massor att göra innan jag åker. jag ska tänka på om jag orkar städa, kanske städa, duscha, klä på mig och gå ut med vovven. Ja, det var allt tror jag.

Jag får inte glömma att berätta att Mill kommer hem idag från åmål!!! Imorgon ska jag, mill och Sonia gå på bio och se Brüno.

Jag kan berätta också, för dom som känner mig, att jag har nytt nummer med comviq...

Nej nu ska jag börja fixa mig, jag kan ju inte sitta här och lata mig hur länge som helst!
Ses när jag kommer hem.


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Mill!

Åh! nu är jag hemma igen! nu kan jag äntligen kommentera fjolliga kommentarer på era fjolliga bloggar igen!

2009-07-19 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0