Fredag 10 juli

Hej!
Nu sitter jag här och väntar på att Ryan ska komma. Jag och Hampee ska hämta honom på stationen fem över halv tre.
Har jag sagt att jag fyller år om tre dagar? Om jag inte har sagt det säger jag det nu. Jag fyller år om tre dagar. Så!
Jag har massor att göra idag. Förutom att Ryan ska komma så ska jag byta Pelle´s äckliga bur, Bada Hampus så att han luktar, ja godare än vad han brukar iallafall. Jag har packat lite, men det är mycket kvar. -,-
Om jag inte har sagt det, ska jag till Åland imorgon con mi familia.
Då kommer jag inte kunna skriva, eftersom det inte finns nåt internet där :( men jag får se om vi kan lösa det på något sätt. Men förvänta er inte att jag skriver nåt mina 6 trogna läsare :)
Nu ska jag gå och möta Ryan.
Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0