Fiskar konstiga...

Idag ska Ryan komma hit. Jag ska hämta honom vid tåget som kommer 13.35. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men det löser sig. Igår hade jag 16 läsare, det var inte dåligt för att vara fredag!
Igår la mina fiskisar ägg, igen! Det konstiga är bara att det är en fisk, som inte är förälder eller ens samma sorts fisk, som "vaktar" äggen från föräldrarna!? Antingen tycker den att det är hennes tur att få ungar men hon har ingen man så hon tar deras ägg istället, eller så vill hon ha dom till frukost för sig själv... Mina fiskar är lite skumma dom.
Nu ska jag ta mig till duschen.
Ses senare!


Det är den guldiga och den vitas bror som har bebba. Nej Devil har inte börjat leva igen, men det är en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0